اي زندگي سلام!

سلام-سلام! همگي سلام، اي زندگي سلام! (اين همون Hello World معروف خودمونه😀 )

حقيقت اينه كه مدتيه با اسم و هويت (پروفايل) ديگه اي كه توي وب دارم و بيشتر با اون كار مي كنم يه جاي ديگه وبلاگ هم دارم و مي نويسم و همچنان خواهم نوشت. اما به 3 دليل اين وبلاگ رو در وردپرس گرفتم:

  1. اين CMS كدباز (Open-Source) وردپرس اونقدر جالبه و آدم رو جذب خودش مي كنه كه اگه 100 جاي ديگه هم وبلاگ داشته باشي، بازم دلت قيلي-ويلي ميره كه بياي ساين آپ كني و امتحانش كني!
  2. بنا به دلايلي دوست دارم اون پروفايل مذكور مثل الان تا حد زيادي براي كساني كه از نزديك منو مي شناسند، ناشناخته باقي بمونه،
  3. تجربه بهم ثابت كرده در دنياي IT، اگه چيزي كه بلدم رو به اشتراك بذارم، بيشتر ياد مي گيرم. اين كار يه پاتوق مي خواد كه البته با چهره دومم در جاهاي ديگه دارم! ديدم براي ارتباط داشتن با رفقايي كه هر كدوم يه طرف پراكنده شدند، حوصله ايميل زدن و گروههاي ياهو و … رو ندارم، بنابراين تصميم گرفتم وبلاگ بزنم و از اين طريق با همه در ارتباط باشم.

بنابراين اينجا مي نويسم تا:

  • اگه چيزي مي دونم يا ياد گرفتم مستند كنم تا به قولي توليد محتوا كرده باشم،
  • اگه يه جا به مطلب خوب و به درد بخوري برخوردم، نقل كنم تا راندمان وبگردي دوستانم بالاتر بره،
  • ديگران رو تشويق كنم بنويسند تا متوجه بشند نوشتن چه لذتي داره! _مخصوصا در وردپرس يا تحت هر جنبش open-source ديگري_،
  • هر كدام از دوستانم خواست از اين طريق بتونه بفهمه اين روزها در چه حال هستم و روزگار رو چطور مي گذرونم. البته منم خوشحال مي شم اگه بتونم از اين طريق از حال و احوال دوستانم باخبر بشم.

پس يا علي رو از همين لحظه مي گم و به اميد خدا شروع مي كنم.🙂


