پته تكاني شب عيد

واي كه چقدر در مدت آمادگي براي آزمون ارشد و دوري از اينترنت من از نوشتن هم دور شدم. واي كه چقدر حتي بعد از امتحان تنبلي كردم و نوشتني هامو ننوشتم…

و واي كه در اين روزهاي آخر سال چقدر احساس مي كنم وقتش شده تا همينجا اعتراف كنم من هموني هستم كه اول از بد روزگار، ناآگاهي يا كج سليقگي (مهم نيست كدوم) در بلاگ تك مي نوشت، بعد مهاجرت كرد به بلاگر و چند ماه پيش كه به سرش زد وردپرس رو مزه-مزه كنه باور رو ساخت. حالا كاري نداريم كه چرا اين دختر اينقدر از اين شاخه به اون شاخه پريد تا به وردپرس رسيد، چون بحث فعلا يه چيز ديگه است!
به هر ترتيب:

من آ.ب هستم _باز هم كمي محرمانگي لازمه_ معروف به بيتا، 25 ساله، اهل كاشان، عاشق شعر و ادبيات پارسي، زبان انگليسي، برنامه نويسي و حدودا تمام زواياي عالم اينترنت!

واضح و مبرهن است كه داشتن يك پروفايل عمومي حقيقي براي يك دختر شهرستاني چندان موجه نيست. حتي اگه اون دختر مدعي پر و پا قرص آزادانديشي و عدم تفاوت ميان زن و مرد _حداقل_ در دنياي الكترونيك باشه، حتي اگه به نسبت خودش (نه در عالم وبلاگ) حضور فعالي نشون بده و باز هم حتي اگه اعتماد به نفس اون دختر مثل من زيادي بالا باشه!
بگذريم…

اين چند روز با دو نفر درگير شدم سر اين كه چرا با من روراست نيستيد! چرا وقتي مي تونستيد راستش رو بگيد و ضرر هم نمي كرديد پنهان كاري كرديد؟!

تا به حال از اين رفتارها زياد ديدم، اما اين بار بود كه واقعا فهميدم هيچي بدتر از دورنگي نيست، اون هم از نوع بيجا و بي دليلش. بعد از اينكه عصبانيتم از اون بحث فروكش كرد، به خودم گفتم كچل جان تو اگر طبيبي سر خود دوا كن لطفا!

اين شد كه همه آخر سال آشغال و گله و كينه و … مي ريزند بيرون، منم گفتم پته ريزون راه بندازم!

و حرف آخر اينكه پيشاپيش سال نو و تشريف فرمايي دختر افسونگر بهار رو به همه تبريك مي گم و از خدا مي خوام امسال براي همه بهتر از سالهاي قبل، سالي سبزتر و سرشارتر باشه. پيشنهاد مي كنم اگه مايليد براي كساني كه دوستشون داريد كارت تبريك نوروز بفرستيد از گالري كارت پستال هاي زيباي وب سايت مينافام ديدن كنيد. (اين يك آگهي نيست، تنها معرفي است!)

پ.ن 1: از جناب آقاي دكتر مزيدي براي دريافت مدال مچ گيري آني بنده دعوت مي شود به جايگاه مراجعه كنند. حضار محترم توجه كنند كه اون روزي كه دكتر مزيدي گفت «تو بايد همون بيتا خودمون باشي»، من يه سر رفتم كوچه علي چپ و برگشتم! دكتر جان ببخشيد كه گفتم كدوم بيتا و آفرين به هوشت. حقا كه دكتري. 😀

پ.ن 2: آناهيتا جان اميدوارم اين پست با چند ماه تاخير كمي به جواب اين پست تو شبيه باشه. 😉


پ.ن 3: اگه خدا بخواد همزمان با شروع سال جديد ميرم سر كار و اينترنت خوش سرعت هم به حول و قوه الهي در اختيار خواهد بود. بنابراين متاسفانه تا اطلاع ثانوي اميدي به اين نيست كه وبلاگ نويس منظمي شوم و يا پستهايم براي كسي چند زار بيرزد!

برچسب‌ها:

7 پاسخ to “پته تكاني شب عيد”

  1. محمدعلی Says:

    سلام خانوم مهندس
    من که اینا رو میدونستم :دی
    البته حس کنجکاوی من از » شهر من گم شده است » شروع شد … .

  2. عمو Says:

    لطفا با آهنگ بخونید :
    امان ای دل ای دل ای دل ای دل وای …

  3. آرام Says:

    سلام. خوش آمدید صفا آوردید. سال نو مبارک. پدرجان را هم سلام برسانید و تبریک بگوئید از قول من… با اینترنت آشتی کردند؟

  4. Arsin Says:

    سلام دوست عزیز
    فرا رسیدن عید باستانی نوروز و آمدن بهار دل انگیز را بهتون تبریک میگم
    امیدوارم سال خوب و خوشی داشته باشید.

  5. multiali Says:

    ;کاشکی وردپرس هم ارسال نظر خصوصی داشت

  6. Yaz Okulu Says:

    does anyone knows if there is any other information about this subject in other languages?

  7. ققنوس Says:

    سلام
    سال نو مبارك
    خيلي خنگم! چند دفعه قبل كه اومدم بهت سر بزنم ديدم قالبت عوض شده ولي مثل اين بي سوادها آدرس بار رو نگاه نكردم كه آدرست هم عوض شده! خوبه خودت اعتراف كردي.
    نه خوبه! خيلي خوبه! شفاف سازي مي كني! پته مي تكوني! درس مي خوني! ديگه چيكار مي كني؟
    خوش بگذره!

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


